mapa serwisu

Logowanie standardowe

Ważne informacje:

Wymiana certyfikatu SSL

Uprzejmie informujemy, że w dniu 25.08.2016 r. po godzinie 22.00 nastąpi wymiana certyfikatu SSL na stronie logowania do bankowości detalicznej i korporacyjnej. Obecne używane certyfikaty SSL powodowały, że w pasku przeglądarki był widoczny jedynie symbol "zamkniętej kłódki". Po zmianie certyfikatu w pasku przeglądarki będzie widoczna informacja o organizacji na jaką został on wystawiony. Widoczna informacja powinna być zgodna z załączonym zrzutem ekranu:
Wprowadzona zmiana pozwoli na łatwiejszą weryfikację tożsamości wyświetlonej strony. Wystawcą certyfikatu będzie firma DigiCert Inc.

Nowa platforma bankowości internetowej.

Od dnia 6.05.2016 r. po zalogowaniu się do dotychczasowego systemu bankowości internetowej macie Państwo możliwość korzystanie z usługi w dotychczasowej formie lub z nowej bankowości internetowej (od 1 sierpnia 2016 r. będzie dostępny wyłącznie nowy serwis bankowości internetowej pod adresem: https://cbp.cui.pl/). W celu skorzystania z nowej bankowości internetowej Asseco CBP należy po zalogowaniu się wybrać z Menu funkcję „SERWIS NOWEJ BANKOWOŚCI” i dokonać ponownego logowania.
Więcej informacji znajdziecie Państwo TUTAJ.

ZALOGUJ:

Wybierz swój typ klienta:

KLIENT INDYWIDUALNY Klienci indywidualni
oraz przedsiębiorcy
korzystający z TOKENA

KLIENT KORPORACYJNY Przedsiębiorcy
korzystający z karty
mikroprocesorowej

Klienci indywidualni
oraz przedsiębiorcy
korzystający z TOKENA

 

Bank realizuje usługi w ramach systemu CUI za pośrednictwem Asseco Poland S.A. Certyfikat SSL na stronach https://bank.cui.pl/plonsk oraz
https://bank.cui.pl/plonsk_k wskazujący jako organizację ASSECO POLAND S.A. i jednostkę organizacyjną: CUI - jest właściwy.

 

Ważna informacja dla klientów korporacyjnych korzystających z karty mikroprocesorowej
Uprzejmie informujemy, że w celu poprawnego działania czytników kart chipowych obsługujących podpis elektroniczny może wystąpić konieczność ich przeinstalowania. W tym celu należy pobrać program instalacyjny i postępować zgodnie z instrukcją. Prosimy o wcześniejsze sprawdzenie konfiguracji komputera.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.