mapa serwisu

Logowanie standardowe

Ważna informacja: nowa platforma bankowości internetowej.
Szanowni Państwo.
Przez 3 miesiące (od 6 maja 2016 r.) po zalogowaniu się do dotychczasowego systemu bankowości internetowej będziecie Państwo mieli możliwość wyboru: korzystanie z usługi w dotychczasowej formie lub z nowej bankowości internetowej (od 6 sierpnia 2016 r. będzie dostępny wyłącznie nowy serwis bankowości internetowej).

W celu skorzystania z nowej bankowości internetowej Asseco CBP należy po zalogowaniu się wybrać z Menu funkcję „SERWIS NOWEJ BANKOWOŚCI” i dokonać ponownego logowania.
Więcej informacji znajdziecie Państwo TUTAJ.

ZALOGUJ:

Wybierz swój typ klienta:

KLIENT INDYWIDUALNY Klienci indywidualni
oraz przedsiębiorcy
korzystający z TOKENA

KLIENT KORPORACYJNY Przedsiębiorcy
korzystający z karty
mikroprocesorowej

Klienci indywidualni
oraz przedsiębiorcy
korzystający z TOKENA

 

Bank realizuje usługi w ramach systemu CUI za pośrednictwem Asseco Poland S.A. Certyfikat SSL na stronach https://bank.cui.pl/plonsk oraz
https://bank.cui.pl/plonsk_k wskazujący jako organizację ASSECO POLAND S.A. i jednostkę organizacyjną: CUI - jest właściwy.

 

Ważna informacja dla klientów korporacyjnych korzystających z karty mikroprocesorowej
Uprzejmie informujemy, że w celu poprawnego działania czytników kart chipowych obsługujących podpis elektroniczny może wystąpić konieczność ich przeinstalowania. W tym celu należy pobrać program instalacyjny i postępować zgodnie z instrukcją. Prosimy o wcześniejsze sprawdzenie konfiguracji komputera.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.